don't kept in ur heart whatever n whoever i mention in my post . . i'm just a normal person's who have my own perspective about other person . . sorry . . biarlah yang berlaku sebelum nie jadi pembakar untuk kita terus hidup


ya , aku jarang update , tau :( tak berapa sempatlah sekarang . .

thanks sebab sudi baca dunia laila hanim .

terkurang sana - sini , maaf .

terima kasih .

dunia laila hanim

Saturday 15 October 2011

lama dh x mengepost

assalamualaikum . . hai pelawat blogku : ) happy day yaa ! ! sudah lama kawe xpost . . rase awkward la plak . . ( mengong ) . . . nak tulis pe ae  ? ? heheheheh . . no idea sbebenonye . . saje nak menghidopkn balik laman sesawang yg dah berabok cm kandang kambing . .  ( asal kandang kambing plak ? ? nie mesti dh tepengaroh ngan novel aku baca smlm ) adoyaiii ~ eemm . . minggu nie ngan minggu depan minggu depan kawe pekse . . final . . otak pon rasa dh smpai final nie . . rasa nak pecah je . . yela ~ dok menghadap nota kimia , bio , fizik , sejarah sekalipon . . nasib bek the worst subjek aku dah lepas . . nak taw pe ? ? BM . . ye . . ye . . dan . .  ye . . BAHASA MALAYSIA . . aku pong xtaw npe aku xley nak go on ngan subjek 2 . . mesti otak aku da set , BM    senang so0ooo . . xyh study . . rupe2nye otak aku salah mentafsir sume 2 . . tapi aku ttp malas nk syudy BM . .  rasa cm basa korea lg bes . . . emm . . k la , len kali plak post . .  encik salman a.k.a my bapak nak men laptop plak . . babai

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
style type='text/css'> a.linkopacity img { filter:alpha(opacity=50); -moz-opacity: 0.5; opacity: 0.5; -khtml-opacity: 0.5;} a.linkopacity:hover img { filter:alpha(opacity=100); -moz-opacity: 1.0; opacity: 1.0; -khtml-opacity: 1.0; }