don't kept in ur heart whatever n whoever i mention in my post . . i'm just a normal person's who have my own perspective about other person . . sorry . . biarlah yang berlaku sebelum nie jadi pembakar untuk kita terus hidup


ya , aku jarang update , tau :( tak berapa sempatlah sekarang . .

thanks sebab sudi baca dunia laila hanim .

terkurang sana - sini , maaf .

terima kasih .

dunia laila hanim

Friday 9 September 2011

ngok ngek

Seorang Lelaki tua memasuki bilik doktor untuk pemeriksaan fizikal tahunan. Setelah beberapa minit, doktor keluar dan berkata, "Harun, aku minta maaf, tapi kami mendapati anda menghadapi keadaan yang hanya memungkinkan anda untuk hidup 6 minggu sahaja lagi.

"Tapi Doktor," Harun menjawab, "Saya merasa sihat, saya tak merasa lebih baik dari tahun ini... Hal ini tidak mungkin benar. Apakah tidak ada yang boleh saya lakukan?"

Setelah beberapa saat, doktor berkata, "Ya, anda mungkin boleh ke spa kesihatan yang baru di hujung jalan ini dan mandi lumpur setiap hari".

Harun bersemangat bertanya, "Dan itu akan menyembuhkan saya?"

"Tidak," jawab doktor, "tapi itu akan membuatkan anda terbiasa dengan tanah."


Baca selanjutnya: KahKahKah - Cerita Lawak 

3 comments:

fairun fifi fuyoo said...

amboi layan cerite lawak gak ko ni....haha

: laila hanim : said...

huhaa...kakak aku nye idea...die kaye blog aku slow...cm xde penghuni

fairun fifi fuyoo said...

okay2,,haha,, sedihnye lagu.. yiruma.. kiss the rain ke/?

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
style type='text/css'> a.linkopacity img { filter:alpha(opacity=50); -moz-opacity: 0.5; opacity: 0.5; -khtml-opacity: 0.5;} a.linkopacity:hover img { filter:alpha(opacity=100); -moz-opacity: 1.0; opacity: 1.0; -khtml-opacity: 1.0; }