don't kept in ur heart whatever n whoever i mention in my post . . i'm just a normal person's who have my own perspective about other person . . sorry . . biarlah yang berlaku sebelum nie jadi pembakar untuk kita terus hidup


ya , aku jarang update , tau :( tak berapa sempatlah sekarang . .

thanks sebab sudi baca dunia laila hanim .

terkurang sana - sini , maaf .

terima kasih .

dunia laila hanim

Thursday 15 September 2011

kepulanganku dinanti ~ ahaksss !!

emm....arini balik rumah..seronoknya...heheheh...tapi tiada orang dirumah..hanya tv dan lappy menemaniku....huh ~ sungguh sunyi...dah la xmkn lagi...laparnye....ma npe xmsk arini ?? huh ~ sedih lar plak....tapi perut aku memang berbunyi dr td..rasa nak muntah bb lapar pon ade ... sunnguh sedih ...ma aku xmasak bb ayah aku gi kusus 4 hari...terus die xmasak sampai arini...emm...xyah cite sal lapar dah...esok aku nak outing ngan kengkawan ke temerloh..hushhh !! seronok betul...nie first time aku outing ngan kengkawan seumur hidop...ma ngan abah aku xpenah kasi aku kuar ngan sesape sebelum nie...tapi skunk aku dh besar...pandai jaga diri...diowg mungkin xrisau sngt sal aku dah kot : p ...emmm...papepon aku gembira tok sok !!

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
style type='text/css'> a.linkopacity img { filter:alpha(opacity=50); -moz-opacity: 0.5; opacity: 0.5; -khtml-opacity: 0.5;} a.linkopacity:hover img { filter:alpha(opacity=100); -moz-opacity: 1.0; opacity: 1.0; -khtml-opacity: 1.0; }