don't kept in ur heart whatever n whoever i mention in my post . . i'm just a normal person's who have my own perspective about other person . . sorry . . biarlah yang berlaku sebelum nie jadi pembakar untuk kita terus hidup


ya , aku jarang update , tau :( tak berapa sempatlah sekarang . .

thanks sebab sudi baca dunia laila hanim .

terkurang sana - sini , maaf .

terima kasih .

dunia laila hanim

Saturday 10 September 2011

saat yg xpenah ditunggu ~

hari nie balik asrama....xsukenye...hahahahhahahaahhahahahahhhhhhhhhhhh !! bencinye..rasa cm xnak balik lak..tpi asyik aku je jd pelajar paling feberet ponteng,,tahun nie lebih 40 ari aku xdtg skolah....emmm...bagos lah 2..cikgu pon da xde mengeluarkan soalan2 begini (laila,mc mane ??) xpon cmnie (laila nape cuti,sakit ape ??)...skunk da xde...sob999....emm....tpi aku kene terima kenyataan...kakak aku cakap nanti kalo dh benti skolah taw la ko betapa rindunye ko kt skolah....yeke ?? emm...yekot..da la..nak chow luu...kemas barang...daaaa ~ create @ 1:34 PM

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
style type='text/css'> a.linkopacity img { filter:alpha(opacity=50); -moz-opacity: 0.5; opacity: 0.5; -khtml-opacity: 0.5;} a.linkopacity:hover img { filter:alpha(opacity=100); -moz-opacity: 1.0; opacity: 1.0; -khtml-opacity: 1.0; }